Tävlingskavaj

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare claraB
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 242
C

claraB

Hej!

Har tänkt köpa en tävlingskavaj men jag vet inte vilken! Är det någon som har några erfarenheter och tips? :D Funderar på en grå:)

Sv: Tävlingskavaj

vill du inte lägga ner en halv förmögenhet på kavaj så har jacson en grå, den har jag och är nöjd för det priset ;)

Själv tycker jag Equiline´s kritstrecksrandiga är sjukt snygg :love: Dock kostar den...

Jag har en Sjöhagen Wear som inte kostar en halv förmögenhet (runt tusenlappen) Gillar den jättemkt :d

älskar min eurostar :love:

n580170023_1233218_6287.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Cattis_E
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: Edla
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka