JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
claraB
Startdatum
Startdatum
16 Mar 2008
Svar
Svar
7
Visningar
Visningar
1 242
Hej!
Har tänkt köpa en tävlingskavaj men jag vet inte vilken! Är det någon som har några erfarenheter och tips?
Funderar på en grå
Sv: Tävlingskavaj
Pikeur - the one and the only!
Diana
Kingsland
fast pikeur är helt okej med!
vill du inte lägga ner en halv förmögenhet på kavaj så har jacson en grå, den har jag och är nöjd för det priset
Själv tycker jag Equiline´s kritstrecksrandiga är sjukt snygg
Dock kostar den...
Jag har en Sjöhagen Wear som inte kostar en halv förmögenhet (runt tusenlappen) Gillar den jättemkt
Okej! Ingen som har någon bild eller länk ?
älskar min eurostar
Utrustning
Hej
Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Utrustning
hej!
är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Islandshäst
Hej!
Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst?
Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Trav
Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Swish fungerade halleluja. Snäll person på Coop hjälpte. Eftersom släkting äter rökt lax i stora mängder (vi pratar ca 200 g/dag) så...
MJLee
1 minut sedan
Svar: 1 152
Visningar: 39 765
Allmänt
Panik vid dusch
Småbarn Tror inte nåt av våra tre barn gillat att duscha. Att tvätta håret har varit en kamp 😄 Vi har duschat tillsammans med dem i famnen och...
Guldaskig
3 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 104
Barn
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nej längre norrut, vi körde den digitala varianten men passade på att ta med några rottweilerkamrater så att man ändå fick lite...
Brie
Idag kl 17:22
Svar: 1 389
Visningar: 85 026
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Trevande premiär med blodspår dagen till ära! Jätteroligt, bra träning på många sätt. Vänta i bilen inte minst medan jag la det. Hon är...
Bluefish
Idag kl 15:46
Svar: 976
Visningar: 71 543
Hund