Mazarinen
Trådstartare
Har plockat fram min "Vintertävlingskavaj". Tycker att den ser lite tråkig ut dock, så jag funderar på att piffa upp den lite, genom att köpa några paspoaler och sy på kragen.
Nu står det helt stilla i mitt huvud och jag kommer inte på några färgkomb. som skulle kunna vara roliga.
Den är som ni kan se marinblå, med en royalblå krage och en gul pp.
Nu är frågan:
Vad skulle jag kunna använda för färgkombinationer och saker för att piffa upp kavajen lite mer.

Visa gärna era egna tävlingskavajer eller saker som ni helt enkelt har piffat upp, eller saker med roliga färgkombinationer!
Nu står det helt stilla i mitt huvud och jag kommer inte på några färgkomb. som skulle kunna vara roliga.

Den är som ni kan se marinblå, med en royalblå krage och en gul pp.
Nu är frågan:
Vad skulle jag kunna använda för färgkombinationer och saker för att piffa upp kavajen lite mer.
- Ha kvar den gula pp och bygga på med fler pp i andra färger? isåfall vilka färger skulle kunna passa?
- Ta bort den gula pp och sy fast några helt andra pp? isåfall vilka färger?
- Eller ska jag helt enkelt ha kvar den som den är nu och inte göra någonting alls

Visa gärna era egna tävlingskavajer eller saker som ni helt enkelt har piffat upp, eller saker med roliga färgkombinationer!