Tävlingslåtar?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Aeternum
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 20 069
Sv: Tävlingslåtar?

jag skulle vilja höra grease-låtar när jag var på tävling:D hästen går underbart till den musiken:love:

ärevarvet tycker jag ska vara "We are all the winners". fast bara refrängen.

Vi kör alltid med typ absolute rock ballades och liknande på våra dressyr tävlingar, börjar bli lite less nu.. :)
På hopptävlingar kör vi bara med paus musik, typ lite som spelas på radio och liknande. Skulle inte vilja hoppa till musik dock :crazy:
Prisutdelning: "Stand Up for the Champions" är ju helt okej, men jag tycker att alla har den nu. "We are the champs" är ett bra alternativ till den om man vill ha lite annorlunda :D

Ärevarv:

"The winner takes it all"
"We are the Champions"

I dressyren brukar vi ha Abba sånger i piano version...

Senast ändrad av en moderator:

Born for This med Paramore skulle passa tycker jag :bump:

Dessa låtar har jag ridit ärevarv till:
Simply the best
Campione
We are all the winners
We are the champions

Liknande trådar

Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 142
Senast: Lady_S
·
Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
438
Senast: Snubbelfot
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
740
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31