Tävlingsmängd

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare busungeN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 166
Sv: Tävlingsmängd

Blir några få tävlingar på våren innan jag åker på min utlandspraktik över sommaren, sen blir det nog några på hösten med. Måste passa på när det är sista året på ponny.

Tävlar ca 2 ggr i månaden, ej nu under december då hon har haft vila men nu ska hon vara igång igen. Född 99 och tävlar främst LB, nåra LA. Det året som kommer nu får ja ju inte starta ungponny längre och jag har endast gått omhoppning med henne i LC så det ska bli spännande och se hur hon betér sig där i de lite högre klasserna ;) Satsar på MSV innan sommaren.

Om jag nu har tur och hittar en bra häst, dvs en häst som går igenom besiktningen (har redan bes. 3 hästar och ingen gått igenom) kommer det förhoppningsvis bli bara 3-4 hopptävlingar (ringrostig+ aldrig tävlat förut). Lokal LD-LC.

varannan helg ungefär, nu kommer de mest bli 120 130.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 601
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är du ungdomsryttare och tävlar hoppning på hög nivå? Eller har du kanske elever i någon av hoppningens trupper eller på SM-nivå? Då ska...
Svar
0
· Visningar
40
Senast: Gunnar
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 480
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025