Tävlingsresultat från Canada?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare simpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 757

simpan

Trådstartare
Någon som vet hur man får tag på tävlingsresultat från Canada?

Vet liksom inte ens vad jag ska börja googla på för att ens hitta deras Ridsportförbund för att kunna få kontaktuppgifter...

Tack! Där fanns det! =)

Då kommer följdfrågan, hur fattar man vad som är vad?
Det gäller dressyr, hästen har startat Training 1-4 och First 1. Vad motsvarar det i svenska klasser?

Hon ska enligt uppgift vara startad tom LA men vad är vad?

Tack! Där fanns det! =)

Då kommer följdfrågan, hur fattar man vad som är vad?
Det gäller dressyr, hästen har startat Training 1-4 och First 1. Vad motsvarar det i svenska klasser?

Hon ska enligt uppgift vara startad tom LA men vad är vad?

Det var en sanning med modifikation. Training level tests innehåller inte galopp och skritt-trav programmet motsvarar ungefär svensk LC. First 1 innehåller galopp och svårighetsgraden motsvarar ungefär LB:1 förutom att det inte är serpentiner med och att längning av formen i trav är med. Först First 3 motsvarar svensk LA om man tittar på momenten som ingår.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 980
Senast: Edla
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 243
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: Asko
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka