Tävlingssäsongen 2006

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Darknesss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 123
  • Visningar Visningar 9 055
Sv: Tävlingssäsongen 2006

LenaH skrev:
Min preliminära plan är att inleda med 0,90 i Mantorp, rida 1,00 i Kinda, Trossnäs och ev Sämsholm. Sen får jag se hur mogen han känns, om han är redo att ta steget upp i * eller om han behöver fler 1,00.

Jag antar att det som står som Botkyrka i månadsskiftet juni - juli egentligen är Boxholm?

Jag blir ju helt utmattad bara jag hör alla tävlingar du har tänkt ta med mig på. Jag orkar inte!:eek:

synd att kvalreglerna blir ändrade nu o inte tidigare...

min unghäst blir 7 nästa år och var inte mogen för ** i september..:(

vi får väl se framemot Strömsholm ungdomsklass med 6 0 7 åringar i stället...:) :) :D

Nej å den ** är ju faktiskt riktigt svår, tycker dom borde ändrat reglerna när Msv B och Msv A blev * och ** eftersom klasserna blev svårare.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 086
Senast: ildiko
·
Mat Jag ska åka ner ett par veckor till huset för en sista handpåläggning och försöka hindra mig från att ylandes springa runt på tomten...
Svar
7
· Visningar
416
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Äpplet.
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fått reda på att förundersökningen inte dras vidare och att åklagaren inte väcker åtal. Jag känner mig så oerhört sviken... 2
Svar
24
· Visningar
2 870
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare