Tävlingsschabrak dressyr

lwt03001

Trådstartare
Jag ska tävla lagdressyr och kom på att jag har inga tävlingsschabrak som duger. Jag vill helst ha ett vitt och gärna med silikongrip men funkar även utan. Vad kan ni rekommendera?

Jag ska tävla lagdressyr och kom på att jag har inga tävlingsschabrak som duger. Jag vill helst ha ett vitt och gärna med silikongrip men funkar även utan. Vad kan ni rekommendera?

Jag använder mest Mias eller Equiline, tycker dom håller sig snygga länge. Inga av dom har silikongrip, som jag gärna velat testa. Tycker alla schabrak glider när man har enkelkåpa..

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
342
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 294
Senast: sweep
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
271
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025