Tävlingsutrustning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 111
W

wingil

Sitter här och planerar våren redan men men.. Jo tävlingskläder :D !!

Hästen har färger som följer: Brunt i läder, mässing i spännen och brunt, beige och creme i tyger (lite grönt och gult här och var med).

Vad för färger ska ryttaren ha? :) Funkar grön kavaj med mässing, grön hjälm, cremefärgade ridbyxor och bruna ridstövlar? Eller måste de vara svarta? :p

Sv: Tävlingsutrustning

klart du kan ha bruna....det är ju inte så snyggt om de skär sig helt med den bruna sadlen, men annars tycker jag att det är lugnt.

vilken färg har hästen förresten?

Flugskimmel :) så vit med bruna prickar hihi ;) *därav brunt läder* :D

Det är klart att du kan ha den färgen du vill. Själv tycker jag marinblått skulle vara finare än grönt, men det är ju givetvis en smaksak! :)

Tycker så många har typ marin och grått numera.. likaså svart då så klart.. men grönt ser man mer sällan..

(ska man vara nörd borde man ha marin för våra klubbjackor är marin osv ;) )

Brun kavaj, brun hjälm (JW!!! :angel: ) beiga/cremefärgade ridbyxor och bruna stövlar! :D

Men hittar inga bruna kavajer! Hjälp mig leta! (vill inte ha jw juuuu ;) )

Ja just ja, du gillar ju inte JW...

*letar efter bruna kavajer om folket slutar skicka pm nån gång!!! :D *

Hey jag skickade bara ett! *oskyldig* Själv får man inga fast man städat!

personligen tror jag det är snyggare med brunt läder, blå hjälm o kavaj o svarat stövlar, men det är jag det ;)

Victor Hugo har bruna kavajer, de hade iaf de förra året...

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Dressyr Jag ska börja tävla lite dressyr och behöver nu införskaffa mig en utstyrsel. Det jag behöver hjälp med är kavaj och eventuellt ny...
Svar
6
· Visningar
5 772
Senast: maoulina
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 375
Senast: Wera
·
Utrustning Jag använder bara svart och mässing på mitt läder + spännen/detaljer, allt annat är strängt förbjudet! :love:;) (Undantaget är mitt... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 967
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31