TÄvlingtrÅd!!!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare soki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 083
S

soki

Tog denna från hoppforumet, men det skulle vara kul om man ville skriva lite från tävlingarna, tex

Var:
Klasser:
Resultat:
Övrigt, hur det kändes, osv:
Bilder och ev. film:

Så kom igen nu:rofl:

Sv: TÄvlingtrÅd!!!

Jag börjar väl då!

Var: Johannesberg 9-10 juni
Klasser: 90 cm
Resultat: Vi låg rätt bra till efter dressyren men hade ett nedslag i hoppningen. I terrängen fick vi 2 stopp och en massa tidsfel. Så vi hamnade väl någonstans långt ner på resultatlistan. :D
Övrigt, hur det kändes, osv: Trots 2 stopp kändes det bra. Hästen och min första fälttävlan. Han fattade inte vad det gick ut på förräns efter tredje hindret, hehe.
Bilder och ev. film:

Och jag fortsätter :p

Var: Dagstorp 2 Juni (Tror jag)
Klasser: Lätt
Resultat: Fick snålt med poäng i dressyren eftersom domaren aldrig har gillat min ponny vet inte varför :crazy: Får ju fina poäng av andra domare. Felfritt i banhoppningen och ett stopp på vattnet i terrängen pga att vi kom lite för fort på det. Annars hade vi kommit 4:a.
Övrigt, hur det kändes, osv: Han kändes Kanon hela tävlingen igenom :) Stoppet kändes lite förargligt. Men det e sånt som händer.
Bilder och ev. film:

11755193.jpg

11755192.jpg

(Ignorera mina händer :angel:)

Var: Tågarp 29 juli
Klasser: debutant ponny (första fält för den ponnyn)
Resultat: Hon är inte så mkt riden i dressyr innan jag började med henne + att jag blev nerdömd TOTALT;) Men nolla i hoppningen o terrängen, hamnade i mitten.
Övrigt, hur det kändes, osv: Jag var jätte nöjd, hon skötte sig verkligen fint i terrängen. Underbart att rida en häst som inte tvekar på något :)
Bilder och ev. film:

13974_1185808872.jpg

11653_1186012288.jpg

34697_1187011453.jpg

10213_1187011370.jpg

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 248
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 587
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka