Bukefalos 28 år!

Team Chasing?

M

MysticDream

Någon som har erfarenhet av det? Har förstått att man får blanda stora hästar och ponnier i ett lag men får vuxen rida ponny?
Vad krävs för att man skall få anmäla ett lag till falsterbos TeamChasing? Har bara hittat info om anmälningsavgiften....
 
Man får ju onekligen lust att vara med men det är ju frågan hur höga hindrena är. Det nämns 130cm på hemsidan... Någon som varit där och sett hindrena?
 
ja jag var där för 2-3 år sedan o då såg hindren inte ut o vara 130 cm.....snarare max en meter, men antingen har de ändrats eller så har jag extremt kasst ögonmått....det såg iaf lätthoppat ut även för ponnierna...
 
Bra! Då ska jag övertala de i mitt stall att vi ska ställa upp med ett lag! :bump:

Vet du om man behöver fälttävlanskortet för att få ställa upp?
 
Va?? är de ponnyer med i falsterbo där?
har fått för mig att det bara är "stora snabba fullblod".

ville själv vara med för nåt år sedan och läste att man var tvungen att vara över 18...
 
det var ponnier med när jag var där...man får ha max en fullblodshäst i varje lag.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 144
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 232
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: sweep
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 045
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp