Tecknare, Se Hit!

Sv: Tecknare, Se Hit!

Ibland blir det bara larv...

PICT0388.jpg



Ibland mer allvar...

PICT0320.jpg


PICT0318.jpg


Och ibland är det inte tänkt att det ska bli bra, särskilt inte när man delar målarduk med lille systersonen. Gissa vilken del jag målat och vilken del han målat!
PICT0326.jpg
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Riktat till alla;

Vad fantastiskt duktiga ni är!:bow: Jag blir helt ställd över att det finns så många duktiga konstnärer här på Buke.


Jag är själv helt utan talang (men har alltid önskat att jag var bra på att rita) så jag skickar helt fräckt in min sambos takmålning istället.
080125-


Detalj
duvorna.jpg

coolt :love:
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Ibland blir det bara larv...

PICT0388.jpg



Ibland mer allvar...

PICT0320.jpg


PICT0318.jpg


Och ibland är det inte tänkt att det ska bli bra, särskilt inte när man delar målarduk med lille systersonen. Gissa vilken del jag målat och vilken del han målat!
PICT0326.jpg

larv är faktiskt kul ibland :bump:
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Snälla, citera inte hela inlägg med så många bilder, det blir så onödigt stora inlägg! :)
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Din del av bilden var ju hur fin som helst! Gillar stadgan i arbetshästarna skarpt, och ljuset! Ser drivet ut!:love:
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

*kl*

jag tecknade/målade mycket mer för ett par år sedan. sen jag flyttade hemifrån har jag knappt varken haft tid, plats eller ork att ta tag i det på allvar.

andan faller dock på ibland och då kladdar jag ner lite olika saker, främst hästar men en del annat också.

En del blandat, det nyaste först. (de nyaste är rätt dålig kvalité, jag har ingen scanner utan bara digitalkamera.
DSCF0018.jpg


6.jpg


tavlor002.jpg


arab002liten.jpg


4359620e.jpg


uppgift3.jpg


Uppgift4A.jpg


d0d49d10.jpg


Från ett svartvitt foto
 
Senast ändrad:
Sv: Tecknare, Se Hit!

Tack!

Just ljuset är jag nöjd med. Trots att det inte var planerat att jag skulle göra något speciellt. Var bara mamma som lade en fin bild från en almanacka framför mig.

Tyvärr så gick det inte att rädda då lille Filip inte höll sig till sin del av duken, hans konstnärliga utsvävningar kräver visst utrymme...;)
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Bilden som ser ut som en häststaty och den nedersta gillar jag bäst.

Häststatyn för att den ger så mycket rumslighet, djup i bilden och den nedersta för att du fått ett väl fungerande perspektiv.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 160
Senast: Otherside
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp