Bukefalos 28 år!

gul_zebra

Trådstartare
Har provat på srs men utan svar. Har ju köpt två nya råttkillar, men det vete sjutton vilken teckning de är?
De är som hooded vid första blicken, men med en bläs på hakan, fläckig svans och ett par fläckar även på sidorna. Black hooded missmarked kanske? Eller något annat? :confused:
 
ja tycker att de låter som en black hooded... ja har själv hafft två st som ser ut så... o de visade seej vara black hooded...
 
Hmm enligt en på srs är de black hooded missmarked, hade varit black variegated missmarked om de haft någe vitt på huvet men det har de ju inte :)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 214
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 785
Senast: Niyama
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 215
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp