I

Ida-Therese

Hejsan:)

Alltså, igår fick jag rida men det gick inte så värst bra om man säger så.:o;)
Jag tappade hästen på långsidan och han stack, nu till frågan, vad ska man ha för typ teknik när man rider? Jag hade nog lite för långa läder, men vad gör man när man sitter på hästen?:p

(hoppas ni fattar frågan, den är lite flummigt skriven)
 
Sv: Teknik

Det lättaste är att du ber den/dem du red med att ge tips och säga vad du gjorde för fel och skulle gjort istället:)
 
Sv: Teknik

Svårt att säga, när man inte så det; men den mest använda teknik för att få en häst att sticka är, att hålla sin balans i munnen på den.
 
Sv: Teknik

Läste: men den mest använda teknik för att få en häst att inte sticka är, att hålla sin balans i munnen på den.

Prova det och du kan få dig "a ride of a lifetime".....
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: valy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 434
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 240
Senast: Oknytt
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp