Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det ju konstigt att dom hyr ut båda platserna eller att dom inte förbjuder kupévärmare. För min del har jag platsen mest för att slippa sätta mig i kall bil.
Stolparna kan inte ha "lägre volt", volt är spänningen i nätet och den är 230 volt för enfas och 400 volt mellan två faser och kopplar man in en motor och kupevärmare mellan två faser för att få "högre volt" så brinner dom.
Du måste mena att stolparna är uppsäkrade för olika effekt va?
McG - mycket väl insatt i ämnet el och elektronik.
Till TS, boven är två motorvärmare + kupévärmare på samma stolpe, det pallar inte säkringen.
Det ska du inte vara "lissen" över, jag har hållit på med el sen jag var 7-8 år nånting och nu är jag 55,,,,,,,Jannice- inte alls lika väl insatt![]()
Det ska du inte vara "lissen" över, jag har hållit på med el sen jag var 7-8 år nånting och nu är jag 55,,,,,,,
Många år blir det,,,,,,![]()
Då är det ju konstigt att dom hyr ut båda platserna eller att dom inte förbjuder kupévärmare. För min del har jag platsen mest för att slippa sätta mig i kall bil.
Men du får ju anpassa dig efter antal watt som du kan nyttja, har du en stark motorvärmare kan du inte ha en stark kupévärmare också. Mitt uttag får belastas med max 1600 W, överskider jag det samtidigt som alla andra också har maxblastning går det säkringar.
Ja men eftersom inte jag är teknisk( även om jag har en megateknisk far) kanske dom tydligt skulle informera vad som gäller när man hyr en plats.
Och det är ju konstigt då att vaktis drar ur min sladd istället för att höra med oss om vi har kupévärmare osv.
Läste på deras hemsida nu. Där står: Trött på att skrapa rutan? Hyr en motorvärmarplats.
Och för att inte ha is på rutan så måste man väl ha kupévärmare? Så då får man väl ha det utgår jag i från.