Teknisk idiot

Teknisk idiot?

• Antal omröstningsdeltagare
    10

Hyacinth

Trådstartare
Det är jag, tydligen. Hur i hela friden ser jag vilken typ av iPad jag har? Den behöver ett nytt fodral som sitter kvar, men jag måste väl veta modell först?
Glörk.

Det är jag, tydligen. Hur i hela friden ser jag vilken typ av iPad jag har? Den behöver ett nytt fodral som sitter kvar, men jag måste väl veta modell först?
Glörk.

Om du kollar på baksidan på iPaden så bör det stå med yttepyttesmå bokstäver. På min ser det ut så här, modellen är "A1396".

Nu tror jag inte att du har en stenåldersplatta som jag så det kanske skiljer sig något, men du bör hitta modellnumret på baksidan oavsett.

Bifogade filer

• ipad.webp
    ipad.webp
    97,3 KB · Visningar: 27
Glörk.
Jag kan se det om jag går in på Inställningar och sedan på "Mitt namn" överst (där du ser Apple-ID, iCloud mm). Där ser jag båda mina enheter som jag har på mitt Apple-ID och vilken modell jag har av telefon/padda.

Jag kan se det om jag går in på Inställningar och sedan på "Mitt namn" överst (där du ser Apple-ID, iCloud mm). Där ser jag båda mina enheter som jag har på mitt Apple-ID och vilken modell jag har av telefon/padda.
Gör så där @Hyacinth. Du kan göra det på din iphone. Scrolla ner på den skärmsidan så ser du en uppräkning av dina enheter. Där står det om det t ex är en Air du har.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 183
Senast: mumin
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: saltakatten
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
614
Senast: cili
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 550
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka