Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag, tydligen. Hur i hela friden ser jag vilken typ av iPad jag har? Den behöver ett nytt fodral som sitter kvar, men jag måste väl veta modell först?
Glörk.
Man kan bara rösta på ett alternativ?!!
Jag vet
Man måste ta ställning till min begåvning. Moahahahaha.
Det är jag, tydligen. Hur i hela friden ser jag vilken typ av iPad jag har? Den behöver ett nytt fodral som sitter kvar, men jag måste väl veta modell först?
Glörk.
Glörk.
Jag kan se det om jag går in på Inställningar och sedan på "Mitt namn" överst (där du ser Apple-ID, iCloud mm). Där ser jag båda mina enheter som jag har på mitt Apple-ID och vilken modell jag har av telefon/padda.Det är jag, tydligen. Hur i hela friden ser jag vilken typ av iPad jag har? Den behöver ett nytt fodral som sitter kvar, men jag måste väl veta modell först?
Glörk.
Gör så där @Hyacinth. Du kan göra det på din iphone. Scrolla ner på den skärmsidan så ser du en uppräkning av dina enheter. Där står det om det t ex är en Air du har.Jag kan se det om jag går in på Inställningar och sedan på "Mitt namn" överst (där du ser Apple-ID, iCloud mm). Där ser jag båda mina enheter som jag har på mitt Apple-ID och vilken modell jag har av telefon/padda.
Då är det ett skydd till Ipad 5:e generationen du ska ha, m a o.