Teoiprovet idag då

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
då gäller de, idag har jag teoriprovet för licensen (kör)...är så nervös..så alla, var snälla och hål tummarna för mig klockan 19,00 i kväll för då gäller de...då får jag veta om jag läst på ordentligt :angel:

:bow:

Sv: Teoiprovet idag då

Håller alla tummar jag har:) Lycka till:idea:

Sv: Teoiprovet idag då

AnnaJue skrev:
Hur har det gått? *nyifken*

jag klarade mig:banana: hade två ynka slarvfel :mad: den ena var : Efter målgång, Hur långt måste man köra innan man sakta får börja ta upp hästen?
Jag ringade först in 150m men sen ändrade jag mig :mad: skulle aldrig gjort de..Den andra jag hade fel på var om vilka som kunde tvingas att göra om utbildningen efter att de fått licens.
alternativen var
A) alla
B) endast B-licens
C) alla utom A

JAg visste att de var alla utom A men sen tänkte jag, alla kan ju göra uppenbara fel och missköta sig , även om man gått på wången :angel: så jag tog A)

Men men, jag fick ju 43/45 så jag är nöjd, lite sur bara..men jag klarade mig ju :) så vi ses på banorna framöver..när dressen och hälsoundersökiningen e fixad;)

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 210
Senast: Pinus
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 578
Senast: Idaw83
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: WildWilma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 432
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka