Termometer.

Maar

Trådstartare
Hur vet man att en termometer fungerar som den ska? ;) Köpte en sist jag var i Ullared på hästavdelningen, men jag är lite misstänksam då den visar väldigt varierande resultat. Tyvärr vet jag inte vad hästen brukar ha eftersom jag nyss har fått hem henne och det finns ingen jag kan låna en av. Det bästa vore väl att investera i en ny så jag vet om det är hästen eller termometern det är fel på. :crazy: Någon som har förslag på någon bra?

Sv: Termometer.

att veta om terman är bra är kanske att testa med en annans (tvättat och bakteriefri såklart :eek:) och sen gämnföra ;) kanske passa på om vet. är och hälsar på?

jag har dock aldrig varit med om att termometern inte har funkat, har oxå något billigt ;) eller, ja vi har ca 3 st.. men men:angel:

Sv: Termometer.

jag skulle köpa en ny. var lite osäker påmin jag har nu, så köpte en riktig hästtermometer idag :banana:
men jag har annars gjort så att jag tagit tempen flera gånger under samma tillfällen. visar den olika då, och det är större skillnad, ja, då är det ju nåt fel..

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 208
Senast: super
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 360
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur