TERMOTÄCKE! brunt eller vinrött.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emmasodergards
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 974
Sv: TERMOTÄCKE! brunt eller vinrött.

Staldd%E6kken%20400%20gram%20ukal.jpg

Jag är lite sugen på detta men jag har inte hittat dem i Sverige ännu :p

Hej,

Men hur fint vad inte det där täcket då :love: :love: ?

Ge mig...

~Ingrid

Jag skrev fel, det är Weatherbeta jag tänker på också. Inte HG, blandade ihop märkena bara.

Hittade hos samma tillverkare även brunt stalltäcke rutigt och burgundy rutigt, med matchande transportskydd..
mvh El

hejsan, var hittar jag brunt termotäcke med bogveck? :)

jo men det är ju svart inte brunt eller vinrött som också går bra :p

Jag är intresserad av de täckena du saluför. Du får gärna PM:a mig lite information och bilder på dom. Är på jakt efter ett bra och fint thermotäcke och kan mycket väl tänka mig ett brunt, brunrutigt kan också vara av intresse :) .

Jag försökte PM:a dig nyss nämligen men vet inte om det kom fram något då det strulade till sig precis när jag skulle skicka.

hejsan, finns det någon hemsida där man kan hitta bilder på täcket + andra täcken som du sedan kan saluföra? :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka