Terränghoppning!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Sofia-J
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 129
S

Sofia-J

Tjohoo! :D Jo, nu är det så att jag bor i stenungsund med min pålle (c-ponny) och jag undrar om det är någon som vet om det finns något bra ställe där man kan träna eller tävla terränghoppnig? (Stenungsund ligger mellan göteborg och uddevalla;p) Och om man startar i en debutant fälttävlan, hur högt är då hoppmomentet för ponny? och vilket dressyr program gäller?

Sv: Terränghoppning!

Trollhättan ska jag kanske ta mitt ft kort, häng på! :D Debutant för c-ponny är 70 cm.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 428
Senast: Edla
·
Fälttävlan Hej Jag undrar hur högt ponny EM i fälttävlan går typ i hoppningen och terrängen Och sen hur ett dressyr program ser ut PS detta e för...
Svar
1
· Visningar
3 031
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 681
Senast: mackan
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 540
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka