Terrys? sadlar...

Sipuli

Trådstartare
Vet inte hur man stavar det men ändå, har nån några erfarenheter av de sadlarna?
Hur mkt brukar nya kosta?
Om jag har stavat helt fel så kan jag ju visa en bild...
2363947.jpg

Sv: Terrys? sadlar...

Det heter Terry! Som du skrev!:p

Jag har en Terry sadel! Den är väldigt skön att sitta i!:) Jag köpte min begagnad för 3500kr i bra skick, men såg en annons på en terry i sämre skick än min för 5000kr! Men vet ej pris för en ny, skulle dock vara kul att veta det!:p

Min mamma tycker att den liknar en pessoa i uppbyggnad och utseende, det tycker jag med, men det är det ju inte.

Slänger också in två dåliga bilder, har tyvärr inga bättre.Men man kanske ser lite iallafall.
mactrtt1me.jpg

macute7nv.jpg

NYpris kan jag ge dig svar på.
Skulle kosta runt 8000kr ny vissa modeller något mindre och några lite mer.
Vad jag kan hitta finns 4 olika modeller.
mvh El

Vad kul att få veta nypriset!:) Har alltid undrat det, trodde faktist att den skulle kosta mycket mindre...:p Då måste jag gjort ett riktigt kap när jag köpte min begagnad för 3500kr i mycket bra skick!:D

När jag har provat att lägga på min sadel på olika hästar har den nästan alltid legat bra...:) På min förra b-ponny (som min lillasyster nu har) passar den ganska bra, förutom att den är lite "förstor" ( 17 tum ) , på en häst med "bred" rygg och "ingen manke" och på min häst som har lång rygg och....( jag kan verkligen inte förklara sånt här med sadlar men ni kanske förstår sammanhanget ialla fall ).;) :p

Jag tycker faktiskt också att den påminner om en pessoa. :D
Har inte köpt, ska köpa en beg. imorgon för 4500:-. :)

Okej, du kommer bli nöjd, det lovar jag!:D Den är väldigt skön att sitta i!:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 578
Senast: Idaw83
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka