TESA-krokar

movi

Trådstartare
Har ett helt nyrenoverat badrum, våtrumsmatta på väggarna. Hyresrätt. Så borrar gör jag imte.

Vill sätta upp en korghållare med två korgar på som jag ska ha några småflaskor och liknande i. Det höll inte med vanliga krokar med dubbelhäftande tejp som jag köpte på Jysk fick jag erfara en natt.

Hur bra är TESA-krokar? Funkar det på våtrumsmatta?
 
De fungerar bättre än förväntat. Denna plastblomma sitter med en tesa-krok, visserligen på tapet
 

Bifogade filer

  • 20230612_162537.jpg
    20230612_162537.jpg
    184,2 KB · Visningar: 36
De fungerar bättre än förväntat. Denna plastblomma sitter med en tesa-krok, visserligen på tapet
Tack! Jag har läst/hört att dom funkar toppen på tapet, men ser inget om just våtrumsmatta. Läste bara nånstans att det kunde bli bubbligt under kroken, men vet inte om det var TESA.
 
Tack! Jag har läst/hört att dom funkar toppen på tapet, men ser inget om just våtrumsmatta. Läste bara nånstans att det kunde bli bubbligt under kroken, men vet inte om det var TESA.

Hade i min förra lägenhet på matta och de satt superbra!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 903
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
2 750
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp