• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Camilla Karlsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 936
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tesorero

Hon heter Crush och är helsyster med honom. Finns bilder på henne på www.pwahlracing.se om du vill titta :). Dessutom finns en annan släkting till honom i stallet som heter Ilenna, hennes mamma (Tess) är Tesoreros halvsyster.

Man brukar säga inom galoppen att det betyder otur om man byter namn på en häst, men i Tesoreros fall var det verkligen inte så. Han hette Factory på auktionen ( liknelse till mammans namn Factually) och när Pegasus köpte honom bytte de till Tesorero som skulle betyda bankman på spanska. "Typiskt" sa min mamma, nu kommer inte han bli något... men han lyckades springa in nästan 3 miljoner:p

Sv: Tesorero

Hej, fio.
Bilderne serut att komma från ridklubben; men det första kortet, där han hopper första gången.... det liknar Olssons paddock ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Loggade in efter många år borta och insåg dels att jag var som mest aktiv här för 15-20 år sedan och dels att jag faktiskt har kontakt...
Svar
10
· Visningar
1 282
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 819
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 259
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka