Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Hej!:)
Kul grej!
Jag blev en Amerikansk Cockerspaniel! Lite extra kul eftersom jag själv har Engelsk Cockerspaniel!:banana:
Camilla

:bump: Fransk Bulldog! :D
hihihi
Bara man inte SER UT som en oxå:devil: ...nerå dom e gulliga.
Tack för ett kul test!!!

*knappen*

Jag blev en Scottish Terrier, Skotte mao

9264-t.jpg

så ser jag ut.. så alla vet det :D Äh men det stämmer väl rätt så bra, jag är kort, har en ful frisyr och söker man på mina inlägg så har jag väl vissa drag av terrier ibland kanske :angel:

Jag blev en Border Collie, det var ju ganska häftigt eftersom jag har en!

Keeshound blev jag! Min dotter skulle jnog bli överlycklig om jag kom hem med ett sånt pälsmonster :)

Första gången blev jag en Bearded Collie och andra gången en Shetland Sheepdog.

*knapplån*

Blev sussex spaniel första gången och kooiekerhondje (kooiker dog) andra gången...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 205
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka