Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

*kl*
Jag blev en welsh terrier(??)
Kul test :idea:

Jag blev australiensk kelpie. :D det var mammas förra hund , som gick bort i sommras. skitfina =)

german spitz mittel tror jag de sa...vilket väl blir tysk spets antar jag?

Vill inte vara spets...fina hundar men JAG vill inte vara en.

/Syrsa

*kl*

Jag sa innan testet att jag förmodligen blir en liten terrier för det är mest likt mig...och jag blev en scottish terrier...:)

sambon blev en Saluki, fast det är ingen hund jag känner till direkt.

Kul test. :)

BERGER DE PICARD (PICARDY SHEPHERD)

aldrig hört :P

ganska söt lurvig sak dock när jag kollade upp den :D

jag blev en Segugio Italiano

A versatile and tough hunter this is not usually a dog to have around the house, altough it may be kept as a companion. It can be very wilful when it comes to training. The segugio will remain bravely(some would say stupidly) within firing range once it has located its quarry

:bump: Wow det är verkligen jag!! Och ett helt underbart utseende har dem också, just min stil av hund. Det får bli min nästa jycke, we belong together hehe

Gjorde denna test för nåt år sedan kommer dock inte ihåg vad jag blev då orkar inte kolla upp det heller...) men denna gång blev jag i alla fall en australian cattle dog! :D

en shipperke:D Sku va glad om ja sku veta va de e:laugh:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka