Zizzy 18 Dec 2007 #441 Sv: Test: Vilken ras är du? *kn* Haha jag blev Fransk Bulldog,haha sådan ägare, sådan hund.
Annie_92 18 Dec 2007 #442 Sv: Test: Vilken ras är du? Ja blev jätte förvånad!:s Ja blev en Border collie! *STOLT*^^
S Svanhild 19 Dec 2007 #445 Sv: Test: Vilken ras är du? Haha, den var ju kul! Jag vart en norsk buhund! En hund jag i alla fall gillar
Sv: Test: Vilken ras är du? Haha, den var ju kul! Jag vart en norsk buhund! En hund jag i alla fall gillar
C chrissan 7 Jan 2008 #446 Sv: Test: Vilken ras är du? Märkligt. Jag blev den ras jag faktiskt har här hemma. En "Tollare"
boccia 13 Jan 2008 #449 Sv: Test: Vilken ras är du? Modig_Korn skrev: Tryck på game och följ instruktionerna Första ggn blev jag en tollare och andra ggn en pon Klicka för att se mer... Jag är visst en kinesisk nakenhund... Gillar dem, så jag kan ju inte klaga.
Sv: Test: Vilken ras är du? Modig_Korn skrev: Tryck på game och följ instruktionerna Första ggn blev jag en tollare och andra ggn en pon Klicka för att se mer... Jag är visst en kinesisk nakenhund... Gillar dem, så jag kan ju inte klaga.
S SomethingLovish 13 Jan 2008 #450 Sv: Test: Vilken ras är du? Jag försökte bli en dobbermann men jag blev en Shäfer
T Tant Acka 14 Jan 2008 #452 Sv: Test: Vilken ras är du? Eccentric skrev: jag blev en tibetansk terrier Klicka för att se mer... Härligt! Jag blev också en Tibetansk Terrier. "A shaggy little dog" stod det. Det här var ju hur kul som helst!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Test: Vilken ras är du? Eccentric skrev: jag blev en tibetansk terrier Klicka för att se mer... Härligt! Jag blev också en Tibetansk Terrier. "A shaggy little dog" stod det. Det här var ju hur kul som helst!!!!!!!!!!!!!!!
Långnos 14 Jan 2008 #454 Sv: Test: Vilken ras är du? Härligt, jag blev Whippet...och jag har en whippet och älskar whippar
Tires 19 Jan 2008 #456 Sv: Test: Vilken ras är du? Blev en border collie, testade lite olika men blev fortfarande en border collie. Sista gången blev jag en welsh springer spaniel. Hmm...
Sv: Test: Vilken ras är du? Blev en border collie, testade lite olika men blev fortfarande en border collie. Sista gången blev jag en welsh springer spaniel. Hmm...
S search 5 Mar 2008 #459 Sv: Test: Vilken ras är du? Vad kul. Först blev jag en mops sen en kinesisk nakenhund....
R ramada 5 Mar 2008 #460 Sv: Test: Vilken ras är du? *kl* Hahahaha blev en Bedlington terrier.... fast jag ser ut som ett klippt får så är jag full av kul men även terror om mitt humör provoceras....
Sv: Test: Vilken ras är du? *kl* Hahahaha blev en Bedlington terrier.... fast jag ser ut som ett klippt får så är jag full av kul men även terror om mitt humör provoceras....