Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om hjulen är som på övriga Teutonia så tycker jag personligen att det blir för stötigt/hoppigt. Vi kollade på Spirit 3 när vi var ute i vagndjungeln och det föll mycket på just hjulen och att vi promenerar hyffsat ofta på lite knögligt underlag
Men det beror på hur "känslig" man är och hur ofta man går på grusväg kanske ?
Ok, ja jag ska hem om två veckor så jag tänkte kolla då. Här har de typ små små plasthjul, har aldrig sett en vagn med varken fjädring eller lufthjul. Min brio har fått många inspektioner Tack för tipset, ska kolla babyproffsens.
Ok skönt att jag fick veta det. Bredden spelar ingen roll just för min del, den kommer inte åka bil eller kollektivtrafik speciellt mycket. Däremot är det bra om den inte kostar en hel förmögenhet eftersom jag avskyr att vara hyperrädd om saker bara för att man ska kunna sälja dem igen...
Mycket pengar... Jag tänkte nog nåt under 2000... Och jag hade inte tänkt nåt så spaceigt, nåt gammalt och fungerande funkar toppen för mig! Men snygg var den och hade jag haft mer pengar hade jag gärna köpt en sån.
Hästmänniskan Plötsligt händer det. Nu har jag fått svar från två olika säljare. Bägge hade dock inbokat provridningar hela helgen och skulle höra av...