Teutonia Team Alu på grusväg?

Sv: Teutonia Team Alu på grusväg?

Tja..

Om hjulen är som på övriga Teutonia så tycker jag personligen att det blir för stötigt/hoppigt. Vi kollade på Spirit 3 när vi var ute i vagndjungeln och det föll mycket på just hjulen och att vi promenerar hyffsat ofta på lite knögligt underlag :)

Men det beror på hur "känslig" man är och hur ofta man går på grusväg kanske ?

Mucho grusväg. Såg den bara på bild men den ser lite.. plastig ut. Synd.

Om du är ute efter en tvillingvagn som är likvärdig den men med bättre hjul för grus så kolla på babysproffsens ( när/om du är i Sverige ).

Ok, ja jag ska hem om två veckor så jag tänkte kolla då. Här har de typ små små plasthjul, har aldrig sett en vagn med varken fjädring eller lufthjul. Min brio har fått många inspektioner :D Tack för tipset, ska kolla babyproffsens.

Babytravel syskonjogger heter den visst :)

babytravel-syskonjogger-delux-07.jpg

Mmm den tänkte jag också på... Ska enligt en kompis vara den smalaste syskonvagnen (som är på bredden då)

Kompisen har en teutonia. Den hoppar fram såfort det är ojämn mark. Värdelös enligt mig.

Ok skönt att jag fick veta det. Bredden spelar ingen roll just för min del, den kommer inte åka bil eller kollektivtrafik speciellt mycket. Däremot är det bra om den inte kostar en hel förmögenhet eftersom jag avskyr att vara hyperrädd om saker bara för att man ska kunna sälja dem igen...

Mycket pengar... Jag tänkte nog nåt under 2000... Och jag hade inte tänkt nåt så spaceigt, nåt gammalt och fungerande funkar toppen för mig! Men snygg var den och hade jag haft mer pengar hade jag gärna köpt en sån. :)

Hitta en billig Phil& Teds Sport då? De kan du hitta för 2000 skulle jag tro...

Jag vill hellre ha dem bredvid varann, det ser inte så skoj ut att sitta underst. Men tack för tipset :)

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: Dunet
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 500
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka