The Following

Sv: The Following

Missar inte ett avsnitt! :bow:

Jag gillar såna här serier, där man inte kan lämna soffan en minut med risk för att missa hur mycket som helst :D.
 
Sv: The Following

Den kvinnliga FBI-agenten då? Hon som återbesökte sina föräldrar. Fick för mig att hon verkade skum för några avsnitt tidigare? Nån liten detalj som jag inte kommer ihåg nu...
Skönt att fler än jag tycker hon verkar vara lite skum, kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men något stämmer inte...

Jag fastnar sällan för serier, men denna är jag helt såld på!
 
Sv: The Following

Hon har ju tydligen själv vuxit upp under sekt-lika förhållanden.
 
Sv: The Following

Hon har ju tydligen själv vuxit upp under sekt-lika förhållanden.

Sekt-lika? Jag skulle nog klart säga att hon vuxit upp i en sekt, och därtill har det som sin specialitet i sin yrkesutövning på en sektion inom FBI som är inriktad just på sekter/alternativa religioner.
 
Sv: The Following

kl

Fattade inte riktigt det där med att Kev Bacon och Molly fortfarande är grannar. Ligger dom fortfarande? :confused:
Tyckte hon sa det till Joe..
 
Sv: The Following

Sekt-lika? Jag skulle nog klart säga att hon vuxit upp i en sekt, och därtill har det som sin specialitet i sin yrkesutövning på en sektion inom FBI som är inriktad just på sekter/alternativa religioner.
Precis. Sen är ju frågan vilken sida hon står på... Gah, denna serien ger så mycket överraskningar så man blir smått galen :D.
 
Sv: The Following

Precis. Sen är ju frågan vilken sida hon står på... .

Eller hur! Det skulle ju vara en perfekt människa att värva till den här sekten. Hon borde ha enormt mycket inneboende hat som fungerar bra som drivmedel för en mordsekt...

Jag funderar på den där tjejen som Jacob and Paul bodde tillsammans med, hon som var läkare och som blev kidnappad...visst blev hon kidnappad? Var tog hon vägen?
 
Sv: The Following

Hon dog:cry: De smugglade ut henne iom att deras lägenheter låg vägg i vägg, de hade gjort en lönndörr i garderoben.
 
Sv: The Following

Japp, de ligger fortfarande. Har nu sett avsnitt 11 och jag kan säga dig att hon Molly, hon har inga skrupler hon:devil:
 
Senast ändrad:
Sv: The Following

Man kan spoilertagga, här på buke tyvärr bara med vit text - som tyvärr syns om den blir citerad. Tänk på det ni som sett längre än oss som följer via tv4.
 
Sv: The Following

Eller hur! Det skulle ju vara en perfekt människa att värva till den här sekten. Hon borde ha enormt mycket inneboende hat som fungerar bra som drivmedel för en mordsekt...

Jag funderar på den där tjejen som Jacob and Paul bodde tillsammans med, hon som var läkare och som blev kidnappad...visst blev hon kidnappad? Var tog hon vägen?
Precis. Vi får väl se vad som händer i nästa avsnitt, eller nästa....ja det kan ju hända vad fan som helst - precis när som helst. Det har vi ju sett och hoppat högt av :D.

Jag fick för mig att hon dog, precis som FreSus skrev. Men nu blev jag osäker...
 
Sv: The Following

Vem är molly? Hon är enligt imdbs rollista bara med i tre avsnitt?
Jag vet! Jag orkade inte hålla mig och googlade lite :angel:.
Men jag säger ingenting, för om jag hittat rätt så blir det spoiler.......och såna vill vi INTE ha!
 
Sv: The Following

Jag fick för mig att hon dog, precis som FreSus skrev. Men nu blev jag osäker...

Men alltså, grabbarna har ju haft alla möjligheter att döda henne under de år de bott jämsides i sina roller med henne liksom. Varför nu? Såg vi hennes döda kropp? Hur kan jag ha missat det? :confused:
 
Sv: The Following

Men alltså, grabbarna har ju haft alla möjligheter att döda henne under de år de bott jämsides i sina roller med henne liksom. Varför nu? Såg vi hennes döda kropp? Hur kan jag ha missat det? :confused:
Alltså, jag är jätteosäker nu. Jag tror jag måste kolla om avsnittet, minns bara inte i vilket det är jag ska titta..;)
 
Sv: The Following

Men alltså, grabbarna har ju haft alla möjligheter att döda henne under de år de bott jämsides i sina roller med henne liksom. Varför nu? Såg vi hennes döda kropp? Hur kan jag ha missat det? :confused:

Sarah dog redan i första avsnittet. Jacob och Paul kidnappar henne för att Joe ska få avsluta vad han en gång påbörjade. Hennes kropp syns i slutet av första avsnittet när Joe blir arresterad igen.
 
Sv: The Following

Sarah dog redan i första avsnittet. Jacob och Paul kidnappar henne för att Joe ska få avsluta vad han en gång påbörjade. Hennes kropp syns i slutet av första avsnittet när Joe blir arresterad igen.

Okej, då missade jag det. Och det känns lite ologiskt, med tidsaspekten som jag nämnde. Då var det Joe som gjorde det under tiden han var fri?
 

Liknande trådar

Kultur Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer. Ge mig era bästa tips.
Svar
2
· Visningar
228
Senast: SkorpSmulan
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 264
Senast: Rosett
·
Fritid Jag letar efter en färg som är så vit som möjligt i dagsljus, fäster på syntetmaterial som fejkskinn och tål väta. Det finns mängder med...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp