The pitbull problem

Sv: The pitbull problem

Den är fin. Och hemsk :(

Men den hade nog blivit bättre om inte alla bilder och texter rört sig så mycket. Det är ju ändå bara stillbilder.
 
Sv: The pitbull problem

Kan bara instämma med er andra.
 
Sv: The pitbull problem

Filmen gjorde mig illamående. Hur i h...e kan man som hundägare utsätta sin hund för denna OTROLIGA grymmhet!!!! (Dock var det ju fina hundar oxå som var med) Tyckte så j...a synd om vovven som förmodligen fått läppen avbiten och dom andra stackarna som var magra som, jag vet inte vad. Fy F.N!!!!
 
Sv: The pitbull problem

fyfaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn...........va hemskt... :cry: man blir ju rädd, gör folk så här mot sina djur...hur kan man göra så....nu kommer jag gråta resten av em....kan man göra nått åt det?? betala nåra pengar el nått???? :idea:
 
Sv: The pitbull problem

Instämmer med er andra. Fin men hemsk. hur i h*vete kan man behandla djur så? :cry:
 
Sv: The pitbull problem

Usch, man blir ju alldeles beklämd när man ser sånt här....Hur kan människor vara så grymma och idiotiska? :cry:
 
Sv: The pitbull problem

En hemsk men sann film.
Bra att det var någon som gjorde filmen så att folk fattar att dem egentligen är världens gulligaste kelgrisar :love: som bara gör som dem blir tillsagda!
:bow: :bow:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kan en hund med denna typ av missbildning verkligen ha ett bra liv? Hunden är ett resultat av en parning mellan en pitbull och en...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Sol
·
Hästmänniskan För att inte hijacka andra trådar, här är en tråd där vi kan diskutera våra tankar kring ryttarens vikt som komponent i ridningen. :)...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 953
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 124
Senast: WildWilma
·
Kultur Dox - Drottningen av Versailles, Svt play. Om den extremt välbärgade familjen Siegel, med extra fokus på "drottningen" mamma Jackie, och...
84 85 86
Svar
1 713
· Visningar
103 376
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Uppdateringstråd
  • Födda 2017 del 3

Omröstningar

Tillbaka
Upp