The Rider Easy Rider Saddle co

selda

Trådstartare
Jag undrar vad denna Westernsadel har för värde som ny. Jag antar att The Rider är modellen men är osäker om Easy Rider Saddle co är märket men är det någon som vet bättre om vad The Rider tillhör för märke.

Skrev i en anna tråd men får inga svar, så hoppas på bättre lycka med denna tråd.

Hoppas inte att det är reklam.... om det är så kan ni väl skicka ett PM
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

Har aldrig hört talas om det märket, kanske inte så många andra heller som har det... Har du provat att googla och se om du hittar något?
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

jo jag har gjort det och inte hittat något om det. Dom som äger sadeln påstår att den ska ha kostat runt 12,000kr, man kan säga att dom köpte sadeln och fick hästen med på köpet. Det är därför jag undrar.
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

hmm Jag börjar nästan misstänka att dom kan ha blivit lurade, eftersom ingen har hört talas om den osv
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

googla efter den! Jag hittade den, tror det var i USA begagnad för drygt 400 dollar. Så visst finns den!
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

googla efter den! Jag hittade den, tror det var i USA begagnad för drygt 400 dollar. Så visst finns den!

Du kommer inte ihåg vart du hittade den. Skrev du hela namnet eller bara en del? :bow: hmm dollar hur mycket är det man gångar det med då :crazy:
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

6,50 skulle jag tro den ligger i... Då blir d väl ca 2.600 nånting.
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

Den ser ut att vara en "billig" sadel, så jag skulle inte ge många tusenlappar för den, ett par, tre max!
( Det fattas remmar runt stiglädren ovanför stigbyglarna - en säkerhetsdetalj!)
 
Sv: The Rider Easy Rider Saddle co

Ok det var som jag trodde då. Det är vad jag har sagt åt ägarna att dom nog får vara glada om dom får mellan 2-3000kr för den.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 811
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 806
Senast: Dopy
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 386
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp