The Sims 2, disk-problem

Modest

Trådstartare
Har nyss skaffat The Sims 2 & byggt ett hus.
Men när jag ska sätta dit diskmaskin & "skräpmaskin", så står det "måste sättas under bänk".

Hur gör man det?
Har provat på massa sätt , hjälp! :bow:
 
Sv: The Sims 2, disk-problem

Du går in i köpläget och köper en köksbänk, sen för du diskmaskinen/skräpmaskinen till köksbänken sen är det klart :)
 
Sv: The Sims 2, disk-problem

Går in i köpläget och in på bänkar, sedan går du till köksmaskinavdelningen och lägger in där. Enklast att hitta allt är att trycka på rumikonen. Lycka till!
Såg att tråden var skapad för rätt länge sedan. Hur går det för dig nu med allt?
 
Sv: The Sims 2, disk-problem

Haha, hittade det, har kört det, har tröttnat, har avinstallerat, har kastat :D
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 128
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 553
Senast: hastflicka
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 227
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 862
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp