T Tousse 11 Sept 2013 #573 Sv: This or that 4 Rycka den, tycker det ser mer vårdat ut. Undantag från raser som tex frieser med naturligt lång man. Samma Senast ändrad: 11 Sept 2013
Sv: This or that 4 Rycka den, tycker det ser mer vårdat ut. Undantag från raser som tex frieser med naturligt lång man. Samma
NightRain 12 Sept 2013 #574 Sv: This or that 4 låta den va.. då jag har en nordsvenskkorsning.. kan hända att jag rycker topparna ibland.. skor med snösulor på vintern eller barfota?
Sv: This or that 4 låta den va.. då jag har en nordsvenskkorsning.. kan hända att jag rycker topparna ibland.. skor med snösulor på vintern eller barfota?
FengurLaugar 12 Sept 2013 #575 Sv: This or that 4 Snösulor Ta av schbraket/voljocken från sadeln varje gång du ridit eller låta det sitta kvar gång till gång?
Sv: This or that 4 Snösulor Ta av schbraket/voljocken från sadeln varje gång du ridit eller låta det sitta kvar gång till gång?
NightRain 12 Sept 2013 #577 Sv: This or that 4 sitta kvar.. tills de är dags att tvätta eller att jag av annan anledning vill byta varmsko eller sko "vanligt"?
Sv: This or that 4 sitta kvar.. tills de är dags att tvätta eller att jag av annan anledning vill byta varmsko eller sko "vanligt"?