NightRain 22 Okt 2013 #923 Sv: This or that 4 Aldrig varit på plats men skulle vilja:-) Rida med säkerhetsväst eller inte?
S sthu 22 Okt 2013 #924 Sv: This or that 4 Inte, har inte hittat någon som funkar i w-sadel.. Sammets- eller plasthjälm?
deepestwish 22 Okt 2013 #925 Sv: This or that 4 Sammet, så mycket snyggare Jobba hästen från marken eller från ryggen?
L Linnea_ 23 Okt 2013 #928 Sv: This or that 4 Mest från ryggen men från marken ca 1 gång i veckan. Rida ponny om man kan eller rida stor häst?
Sv: This or that 4 Mest från ryggen men från marken ca 1 gång i veckan. Rida ponny om man kan eller rida stor häst?
deepestwish 23 Okt 2013 #929 Sv: This or that 4 Ponny! Är väldigt glad att jag är såpass kort att jag alltid kommer att rida ponny Rotborste och ryktsten eller magic brush?
Sv: This or that 4 Ponny! Är väldigt glad att jag är såpass kort att jag alltid kommer att rida ponny Rotborste och ryktsten eller magic brush?
S sthu 23 Okt 2013 #931 Sv: This or that 4 Hmm, föredrar vanlig rotviska. Men måste jag välja på ryktsten och vadsomhelst blir det magic brush. Med eller utan nosgrimma?
Sv: This or that 4 Hmm, föredrar vanlig rotviska. Men måste jag välja på ryktsten och vadsomhelst blir det magic brush. Med eller utan nosgrimma?
deepestwish 24 Okt 2013 #934 Sv: This or that 4 Med Rida på en för liten häst eller en för stor häst?
L Linnea_ 24 Okt 2013 #936 Sv: This or that 4 För stor (inte negativt för hästen, vilket det är om ryttaren är för stor) Rida utan stigbyglar eller barbacka?
Sv: This or that 4 För stor (inte negativt för hästen, vilket det är om ryttaren är för stor) Rida utan stigbyglar eller barbacka?