Thorogoods stigläder! Någon som har?

domino

Trådstartare
Köpte de på H**ks igår då jag såg att de förbättrat dom en aning. Är släta istället för det där lite ribbade som var på dom tidigare:crazy: :bow:
De är rätt tunna men ska ju inte töjas, så jag undrar nu funkar dom verkligen?:D
Är ni nöjda?
Vad för sadel har ni dom på?

Domino/handlar först och frågar sen:angel: :p

Sv: Thorogoods stigläder! Någon som har?

Jag har de där av lite äldre modell (de "halvribbiga"9 och är minst sagt JÄTTENÖJD!

Har haft dem i ungefär 2 år, och de har inte töjts alls, trots nästan daglig användning (dock med uppsittning från pall).
Använde dem först på min Griffin Dressyr, men senaste året har jag haft dem på min Barefoot Cheyenne.

Rekommenderas VERKLIGEN!!! :bow:

Ynthe skrev:
Jag har de där av lite äldre modell (de "halvribbiga"9 och är minst sagt JÄTTENÖJD!

Har haft dem i ungefär 2 år, och de har inte töjts alls, trots nästan daglig användning (dock med uppsittning från pall).
Använde dem först på min Griffin Dressyr, men senaste året har jag haft dem på min Barefoot Cheyenne.

Rekommenderas VERKLIGEN!!! :bow:
Låter ju super!:) :banana:
De här ser ut att vara i samma utförande som de halvribbade (fanns sådana kvar med). Jag kommer ha dom på min lädersadel, de sa det skulle funka så jag hoppas det;)

Hade sådana på en griffinsadel. Sålde sadel komplett med stigläder och nya ägaren är lika nöjd som jag var. Fast jag tycker ändå bäst om läder...

Polly_Mulle skrev:
Hade sådana på en griffinsadel. Sålde sadel komplett med stigläder och nya ägaren är lika nöjd som jag var. Fast jag tycker ändå bäst om läder...
Ja jag gillar också läder bäst men vill slippa läder som töjer sig och villig att prova dessa då de "verkar hålla måttet":D

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 285
Senast: lillamy73
·
Utrustning Jag har sökt som en dåre i forumet, men tyvärr är en del trådar om shortchaps rätt gamla och utbudet förändras ju.. Jag är ute efter...
Svar
7
· Visningar
1 168
Utrustning Var med på en sadelutprovning med pållen igår. Tyvärr kändes det lite stressat och jag hann inte ta några bilder eller titta och klämma...
Svar
14
· Visningar
4 830
Senast: Veronika
·
Islandshäst Min Geysir är svårbantad... har hållit på sen jag köpte honom 4 september förra året. Han har alltså en fin kalaskula som gör att när...
Svar
14
· Visningar
1 824
Senast: Lillstrumpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka