thorowgood syntet sadel: Griffin

Finess

Trådstartare
robert whitaker showjumper: den bruna syntet sadeln, flatback..
Är den bra???
skullevilja veta mer om den.. tacksam försvar

hej din lilla skit unge ska vad ska du försvara daj mot?? hahahah
ska ness ha sadeln lr nån annnan???
:banana:

Tycker den är ful.............. :crazy:
Konstig färg!! Finns hoppsadlar från Wintec som har snyggare färg, om du vill ha brun syntetsadel! :)

jag tycker den ser fin ut.. i för sig så har jag bara sett den i katalogen men ser den annorlundaut i verkligheten? asså färgen...?? :banana:

Sv: thorowgood syntet sadel: Griffin

Finns att beställa svart sadel! säg bara till på hööks butiken. el på orderföretaget...

Men ska man beställa en sadel som inte finns i lager på Hööks så får man inte byta eller lämna tillbaka den om den inte passar så prova en brun först!

Jag har en brun och jag tycker att den är snygg!

Jag tycker också att den är jättesnygg! :love:
Vill gärna ha en sån till pållen. Nån som vet om den kan tänkas passa till en rätt smal häst med hög manke och ngt svankig rygg?

Det tror jag inte att den gör tyvärr. Den sitter som handsken på min häst som har kort, rak och rund rygg och rund låg manke.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?