Tib horse-shortchaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare quint
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 702
Q

quint

Hej!
Är det någon som har dom shortchapsen? Eller några andra då?:)
Jag har storlek S och dom var ganska tajta och lite långa men sitter som ett smäck!:d Hur var era? Fick ni också kämpa med era nya? Töjer/sjunker ihop dom sig och blir lättare att få på sig?:)

Sv: Tib horse-shortchaps

Jag brukar köpa chaps som jag knappt får på mig med bara ridbyxor i affären. Sen går jag in dem hemma utan byxor ett tag, sen med bara byxor och tillslut med tunna strumpor som jag har när jag rider :p
Är de så tajta i början brukar de bli bra sen, läderchaps töjer sig mycket, samt formar sig efter benet när man använt dem ett tag.
Jag har tittat på Tib-chapsen, men har köpt Tolga istället. Det är super bra hittils iaf :love:

Okej jag få nog gå in dom hemma först nu då.:)
Jag tänkte om jag skulle gå upp en stl men då nlir dom nog inte så snygga.
Tack för hjälpen!:)

Jag har sånna, de var snortajta och jättelånga från början, nu är de litelite för stora, men lagom på längden.

Så bra..:) Då tycker du/ni inte att jag ska gå upp en stl?

Nej, inte om det stämmer hur Sorbe upplevde dem för vad hon indirekt säger är att de töjer på sig bra mycket :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 288
Senast: Twihard
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 632
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 479
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur