Tid för registreringspapper

Sparky98

Trådstartare
Någon som vet hur långt tid det brukar ta att få registreringspapper på hund? SKK hade skrivit in fel namn på hunden så har lämnat in för rättning men undrar hur långt tid det brukar ta att få tillbaka inför tävlingar, prov etc. :)

SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?

SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?
Jo registreringsbeviset, han är renrasig :) Men de har skrivit Daalir istället för Daakir när de skickade hem så har varit tvungen att lämna in så de ska ge mig ett nytt med rätt namn. Får hoppas att jag får det snabbt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 277
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 969
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka