LouiseHellstrom
Trådstartare
Asså, jag kan inte fatta hur man kan tillåta att man får ha sex med ett djur och hur detta kan vara lagligt i Sverige!
Kan ni?
Kan ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här har diskuterats hundra gånger....
Som zaria skriver; sköts det övriga djurskyddet rätt så behövs ingen tidelagslag...
Helt sjukt, och det finns ju sidor på nätet för dem, ett forum sägs det att det ska finnas oxo om man googlar. Törs inte kika, så sjuka människor det finns![]()
Ja, men det är ju helt onaturligt. Okej, man kanske inte skadar hunden fysiskt men asså, är det verkligen fortfarande Ok att ha sex med ett djur.. och ha djurporrsidor?! Helt idiotiskt enligt mig.
Jag har faktiskt kikat där,är en sån där människa som är sjukt nyfiken på hur "konstiga" människor tänker,det lustiga är att dessa människor verkar ha hunden som ett substitut för en partner,de älskade sina hundar skämde bort dem OCH hade sex med dem,många var noga med att det skulle vara på djurens villkor och skrev om dem umngefär som när man pratar om sin partner...Lite udda,men inte hälften så vidrigt som jag trodde.
Okej, jag har faktiskt mejlat en sådan som håller på med djursex.. Han skrev att han älskade sin dalmatinertik och hade sex med hunden dagligen och att hunden njöt av det och att hon visade när hon ville ha sex med honom genom att hom ställde sig med rumpan emot honom och gnällde..
Fattar inte hur han tänker.. Hundar är inga sexleksaker
Jag har faktiskt kikat där,är en sån där människa som är sjukt nyfiken på hur "konstiga" människor tänker,det lustiga är att dessa människor verkar ha hunden som ett substitut för en partner,de älskade sina hundar skämde bort dem OCH hade sex med dem,många var noga med att det skulle vara på djurens villkor och skrev om dem umngefär som när man pratar om sin partner...Lite udda,men inte hälften så vidrigt som jag trodde.
Det sjuka tycker jag är just att de har en partner...i ett djur o inte en människa.Kan en sån ha en normal relation sen?
tänk dig...du får reda på att din respektives ex är en dalmatiner
*kräks*
Ja, men det är ju helt onaturligt. Okej, man kanske inte skadar hunden fysiskt men asså, är det verkligen fortfarande Ok att ha sex med ett djur.. och ha djurporrsidor?! Helt idiotiskt enligt mig.
Det var ju inte så himla länge sen homosexuallitet omnämndes som onaturligt och äckligt.
Ska vi förbjuda alla sexuella böjningar?
Nej jag är inte för djursex och jag har otroligt svårt att förstå det men så länge djuret inte lider av det och jag slipper se så...
Jag förstår din tanke men anser ändå att om djurskyddslagen sköts (som i princip säger att man inte får skada djur) så tycker jag inte att vi behöver en tidelagslag. Vi kan inte stifta smålagar om allting. Man får ju inte stjäla från någon, men för den sakens skull behöver vi ju inte en lag om att man inte får stjäla cyklar, en annan om att man inte får stjäla morötter osv.
Nej, det är klart. men stöld är stöld, stöld av cykel eller stöld av morötter. Men tidelag är en benämning för just djursex och varför inte bara ha en lag som säger att tidelag är förbjudet. Jag är fullt medveten om att lagen inte skulle följas av många som håller på med detta, samma med kamphundar osv.. men det kanske får folk att tänka på varför man egentligen sätter upp lagar för det.
Nej, det är klart. men stöld är stöld, stöld av cykel eller stöld av morötter. Men tidelag är en benämning för just djursex och varför inte bara ha en lag som säger att tidelag är förbjudet. Jag är fullt medveten om att lagen inte skulle följas av många som håller på med detta, samma med kamphundar osv.. men det kanske får folk att tänka på varför man egentligen sätter upp lagar för det.
Jag tycker också så.
Men när detta diskuterats förut så har det kommit upp andra saker som vi gör med våra djur. Tex semin, kollar om våra hästar, kor mm är dräktiga genom att köra in en hel hand....
Och jag förstår tanken hur de som skriver det menar. För vad kan en liten snopp göra för skada på en häst tex?