Bukefalos 28 år!

pigleton

Trådstartare
Har ett gäng tif-filer på en diskett som jag inte kommer åt.

Har försökt öppna dem i Photoshop men får bara svaret: could not open file because it uses unsupported color space

Går det att fixa?
:confused:
 
Du kan ju testa att öppna dom i något annat program, t ex IrfanView (som öppnar en väldigt massa bildformat) eller ACDSee. Där kan man sedan spara om dom i JPG eller något annat format.
Det kan ju i värsta scenariot vara fel på disketten, men prova något annat program innan du kastar disketten!
Hälsar Lianda :)
 
lyckades få upp dem när jag valde hur de skulle öppnas
gick in på photoshop och open as, valde jpeg och vips så kom de upp. Vet inte om det blev sämre upplösning eller nåt men det gick att få till mina dopinbjudningar iaf :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 573
Senast: Lobelia
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 044
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp