Lazio

Trådstartare
Nur är jag trött på det här.. min tik löper just nu. Det är blodfläckar överallt! På mattan, och i sängen.

Hon städar men det blir fläckar ändå, hon har tikskydd men det blir fläckar ändå. Jag tror att det hamnar på sniskan när hon håller på och slickar.

Jag hade aldrig det här problemet med min förra tik, hon städade jämt och behövde inte ens ha nåt skydd.

Nån som vet nåt BRA tikskydd som inte håller på och halkar runt?
 
Sv: Tikskydd?

Jag hade bara ett vanligt tikskydd som jag köpte i den närmsta djuraffären jag hittade och så använde jag mig av bindor.

Jag satte den lite hårdare, för hon var där och slickade hela tiden. Tyvärr skavde den då, men det kan man lätt ordna.
 
Sv: Tikskydd?

Hade också ett tikskydd som hamnade på sniskan, så jag gick ner till våran lilla djuraffär som rekomenderade,
Pet´s Creation Valentino Sante. Och använder lite större trosskydd.

Jättebra, sitter där men sätter det och inget knöl med att föra in en svans i något hål, utan man trär i benen och det är en öppning för svansen med karborrband som man fäster ihop på korset.
 
Sv: Tikskydd?

Det där låter bra. Jag ska se om jag hittar nåt sånt, tack för tipset!
 
Sv: Tikskydd?

vi använder Puppias "trosor" så heltäckande så de inte kommer åt att knuffa den åt sidan. Kul är ju också att de samtidigt får se lite söta ut :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vår jaktlabradortik har nu kommit in i sitt första löp och det är lite av ett blodbad. :crazy: Framför allt när hon sover, vilket hon...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: ylvalill
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 241
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 158
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semester.
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp