Till er som kan med Samsung galaxy

Empalie

Trådstartare
Jag har filmat en film som jag vill sms:a till en. Filmade visst lite länge och måste korta ner den. Jag har laddat hem en videoredigerare ochhar redigerat och sparat men var sjutton hamnar filmen då? Inte på galleri för där finns den bara i sin ursprungliga form. HJÄLP!!!!

Har du tittat i "Mina filer"? Jag har gjort något liknande det du beskriver och jag hittar min redigerade film i Mina filer och sedan Videoklipp.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 170
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 902
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka