Till er som kan med Samsung galaxy

Empalie

Trådstartare
Jag har filmat en film som jag vill sms:a till en. Filmade visst lite länge och måste korta ner den. Jag har laddat hem en videoredigerare ochhar redigerat och sparat men var sjutton hamnar filmen då? Inte på galleri för där finns den bara i sin ursprungliga form. HJÄLP!!!!
 
Har du tittat i "Mina filer"? Jag har gjort något liknande det du beskriver och jag hittar min redigerade film i Mina filer och sedan Videoklipp.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
865
Senast: Bison
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 529
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 860
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp