Bukefalos 28 år!

Tillåtet med kontaktannonser?

Rosett

Trådstartare
På Senior och ÄU finns kontaktannonstrådar. När jag blev medlem så gjorde jag en sån tråd men den togs bort direkt med motiveringen att sånt inte är tillåtet i forumet.
Så, har ni ändrat på reglerna eller vad händer? :confused:
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

Tror inte det, men kanske är det så?

Jag jämställer iaf dessa trådar med träff-i-ditt-o-datt-stad-trådarna. Bukefalister vill umgås med andra bukefalister. Det som verkligen behöver saneras är väl alla msn-adresser, bloggadresser och annat otillåtet. MSN-trådarna (och bloggtrådarna) är fortfarande förbjudna, och de vet jag att det var många av för några år sen. Kanske rök din tråd på nåt sånt? (Jag minns den absolut inte så jag kan ha tokfel.)

Och kanske Gunnar tycker helt annorlunda. I så fall får jag komma in om ett tag och säga att jag hade fel.
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

MSN-trådarna (och bloggtrådarna) är fortfarande förbjudna, och de vet jag att det var många av för några år sen. Kanske rök din tråd på nåt sånt? (Jag minns den absolut inte så jag kan ha tokfel.)
Nä jag hade varken bloggadress eller mailadress i den, skrev att folk kunde pma men det var tydligen inte tillåtet då. :confused:
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

Men det är ju just det, ett diskussionsforumet blir det ju inte om folk ska PM:a till varann.
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

Men det är ju just det, ett diskussionsforumet blir det ju inte om folk ska PM:a till varann.
Det blir det ju inte om folk ska maila/ringa varandra heller. Om man tänker så så kan man ju inte tillåta några trådar som uppmuntrar till aktivitet utanför forumet. :confused:
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

Så är det, och uppmanar man någon att ta kontakt på annat sätt än genom diskussion i tråden så är det ju ingen diskussion och hör väl inte hemma i forumet i mina ögon.
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

Är också lite skeptiskt till dessa kontakttrådar. Helt okej om man startar en tråd där man kan snacka om lite av varje, kallprata och skaffa vänner, men är väl lite tveksam till uppmaningarna i stil med "Hej, vill du bli min vän? Mejla mig XXX @hotmail.com"
 
Sv: Tillåtet med kontaktannonser?

*kl*

Jag tycker inte heller dessa trådar är okej. Kontaktannonser tidigare och även skämtannonser, samt flirttrådar har tagits bort. Visst, snacktrådarna är en sak, men det här är något annat.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 859
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 532
Senast: Hedinn
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 026
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 645
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp