Tillbehör i buren!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare rattalskare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 2 633
Sv: Tillbehör i buren!

Nehe strunta i det då :cool: Fast å andra sidan så lejer ju jag katten för att mörda så.... :angel: Men snälla säg inget är du snäll :devil:

Så oförskämt :mad: Men du slår så att han dör efter ett par dagar va :idea:

Har marsvin.
Bur ett; tidningar, spån, hö, gnagarstång citron, två hundmatskålar strl mindre en med vatten, en med frön (pellets två sorter, ltie havre ibland annat junk godis) samt ibland ett mindre virvligt marsvin.
Bur två; tidningar, spån, höhäck, hö, fröskål, pellets, gnagarstänger, vattenflaska (m vatten), oftast ett långhårigt marsvin, ibland ett svart med ploppande ögon och ibland en virvlig sak.

:smirk: Bara ett problem... min mamma skulle sannolikt slå ihjäl dig :devil:

Jamen min mamma tränar karate 2 gånger i veckan ju :p

Jag har ärvt gener som gör så jag tål det. Därför kan jag mata honom med riktigt mycket bönor och rikta han från ert håll och trycka på magen så... PANG! Som en atombomb och vätebomb tillsammans :devil:

Nämen usch då :mad: :idea: Bäst att hålla sig vän med dig då!

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 528
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 929
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka