Tina vill rädda Saras framtidshopp

Sv: Tina vill rädda Saras framtidshopp

Jag har bara en fundering... Sponsorerna ska gå in med halva summan.. Och uppenbarligen svenska folket med halva. Sara själv då?

Det är inte riktigt rätt. Det saknades 100 000 € dvs ca 870 000. Priset är hemligt. Sara har några andra sponsorer + sin egen del men då saknades det 870 000.

*KL*

Någon som har en uppdaterad summa per idag? I lördags em hade det just passerat otroliga 600.000 kr, men nu idag borde det ta ett "hopp" uppåt i o m att alla insättningar under helgen som gått via andra banker än Nordea bokförs på kontot först idag.

/ Anna - som inte har FB men som betalt in en summa

Vilken fantastisk nyhet!

Helt otroligt att hästsverige gått ihop och löst problemet :bow:

Och sen kl 14 så är summan uppdaterad till 817.219:-.
Sara har fått en större del av summan överförd redan i fredags och ska väl förhoppningsvis gå ut med att de skrivit på avtalet och andra sponsorer i em/kväll.

kl

Nu har Sara själv gått ut i gruppen och bekräftat att affären blir av! :banana:

Såhär skrev hon:

"Hejsan alla UNDERBARA, FANTASTISKA, STÖRTSKÖNA människor därute!!! Nu har jag pratat med hästägaren o berättat att, tack vare er, kan vi nu sätta oss ner o skriva ett köpekontrakt!!!
Tack vare ER kan jag nu fortsätta en tävlingskarriär tillsammans m Bigsy, kan fortsätta kämpa mot de större nationerna, visa att lilla Sverige är MKT större än vad befolkningsantalet visar, vi håller ihop, tillsammans är vi mkt starkare!!! Ni har satt ridsporten i fokus och visat att så otroligt många älskar denna sport!!! Den intresserar, fascinerar och engagerar!!! Jag är så otroligt tacksam, rörd o överväldigad av ERT stöd!!!

Miljoner kramar från Sara m familj!!!!!!!!"

sista summan nu i kväll 822 362 kr :D
Det känns helt fantastiskt att ha fått vara med om detta :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den sista stortävlingen innan EM-uttagningen är i full gång. Flera svenska ryttare fightas i stenhård konkurrens i Luhmühlen och bäst...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholts OS-häst i Rio, Reality, är till salu. Stoet är också känt som Facebookhästen efter en insamling som räddade...
Svar
8
· Visningar
1 480
Senast: Messy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskaptenen i fälttävlan har tagit ut sitt landslag. I den nya A-truppen ingår bara Sara Algotsson Ostholt och Ludwig Svennerstål...
Svar
0
· Visningar
400
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Unghäst-VM i fälttävlan drog igång i går och nu har samtliga tre svenska deltagare ridit dressyren. Bäst till, på plats 24, ligger Sara...
Svar
0
· Visningar
335
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31