Tips för hund med skägg?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare soma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 3 286
Sv: Tips för hund med skägg?

Haha, jag vet. Dvargschnauzrar har personlighet sa att det racker och blir over. :love: Min valp fick i borjan ibland sma bajsar som fastnade i palsen dar bak (innan vi rakat baken :D) nar hon hade for brattom att ga "pa toa", och det var det roligaste jag sett (jag ar inte elak, det sag bara for roligt ut). Hon skrek som att hon holl pa att DO, och kom springande (hogt pipande) till mig sa att jag skulle ta bort det. Just den blicken "matte HJALP" var oslagbar. Det kunde vara en pyttebajs som fastnat i palsen, men det var SA OBEHAGLIGT att hon kom rusandes for be om hjalp. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en mycket kräsen chihuahua blandning som är med mig i stallet då jag jobbar med hästar. Jag söker lite tips från er som har mer...
Svar
10
· Visningar
2 831
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 524
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Ztina (nyss fyllda 1år) är väldigt svår att få i mat! Det känns som jag har testat det mesta, byta foder, erbjuda mat hela tiden, ta... 2
Svar
22
· Visningar
4 124
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa På Långfredagen började lille Gimli kräkas vid lunchtid. (för djur MÅSTE bli sjuka på storhelger, särskilt när man är i norrland och typ...
Svar
14
· Visningar
13 354
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka