tips om extern hårddisk!

suisyola

Trådstartare
jag behöver köpa en externhårdisk och behöver tips på vad som är prisvärt och om det är någon sort/märke jag ska akta mig för.

Tac på förhand

Sv: tips om extern hårddisk!

jag tycker att lacie har snygga, har flera stycken. MEN
de blir asvarma och går sönder, så jag rekomenderar dem INTE ^^

tackar,den ser ju helt klart intressant ut. Men frågan är om jag behöver så mycket minne ,men av andra sidan kan man nog inte få för mycket ..

tack,det är just sådan info som är bra att få ! Ingt diekt som står i annonserna ju ;)

köpte denna. nu vet jag inte om länken går till hårddisken eller om den går till första sidan.
men gå iaf Datorer och kringutrustning->datorkomponenter->Hårddiskar IDE/SATA->Extern HDD och kolla in Iomega Desktop 750GB.
jag har haft min i nu ett halvår tror jag. och den fungerar perfekt.. tyst är den också.. fast dom sa på affären att den lååååter :p
Och ja, jag rekomenderar denna varmt. finns i 500Gb också ;)

http://www.kjell.com/

Bara att kolla länken till sidan istället för vad som står i adressfältet.

är ni fler hemma och behöver extra diskutrymme, köp en med nätverkskontakt

Jag köper alltid mina externa diskar på Kjell & Co. och väljer den billigare varianten (t.ex. Iomega som du tipsades om ovan) och har ännu inte blivit missnöjd.

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
730
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈 Jag behöver era tips! Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma...
Svar
18
· Visningar
685
Senast: farin
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
565
Senast: Keb71
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
573
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka