Tips om passande hingst för detta sto

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Argona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 057

Argona

Trådstartare
Har ett sto som heter Good Black Girl och vi funderar på att ta ett föl för eget bruk på henne men jag är inte så insatt i trav-aveln och behöver tips och råd. Vad kan vara bra att lägga på henne? Vilka linjer är bra att ha?

Sv: Tips om passande hingst för detta sto

Oavsett om det var för eget bruk eller ej så skulle jag inte betäcka det stoet alls. Det säger jag inte för att vara dum, utan för att bespara dig en massa bortkastade pengar. Det finns föl och åringar till salu för mindre pengar än vad du kan få fram ett föl för, och undan bättre mammor än den.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
320
Senast: Entourage
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Köpa husvagn
  • Tips för att få bort röklukt
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur